duminică, 6 februarie 2011

Adio



S-a mai pus punct unei povesti,brusc....asa cum a si inceput....

Nu te-am mai vazut din acea zi in care ma priveai cu parere de rau...si eu stiam ca se va sfarsi,dar mai speram totusi sa nu,sa se mai intarzie acel moment,stiam din ziua aceea ca nu vei mai fi al meu,ca nu te voi mai vedea niciodata cu aceiasi ochi.

Nu vreau sa mai plang,refuz sa cad in depresie...nu-mi permit sa uit ca traiesc si.... traiesc iar in sfarsit!!!

Asta e ultima data cand mai scriu ceva ce a avut legatura cu tine...Nu vreau sa mai postez aici nimic ce are legatura cu tine...din cauza rasetelor tale de om flatat si mandru care sigur apar la vederea a tot ce am scris...si pentru ca s-a inchieiat si...punct.

Am ajuns la concluzia ca vreau sa ma distrez.Vreau sa pun punct la tot ce nu merita sa existe in viata mea,...vreau sa simt ca lumea e a mea.Sa uit de zilele in care plangeam si speram...Vreau un nou inceput,fara lacrimi,fara sperante...Toate astea ca sa uit de tine...sa uit de mine...sa traiesc!


Si acum mi-e tot una ce faci,unde pleci...dar aminteste-ti,suletul tau ramane la mine,si fiecare zi din cate au fost...

Adio...asa suna ultimul refren...

Un comentariu:

  1. ai dreptate...de multe ori trb sa punem punct lucrurilor kre ne dor...putem fi fericiti oriknd...dar trb doar sa vrem si sa stim c e d facut...ai grija d u>:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere