duminică, 6 februarie 2011

Dreams and you



Si cum ar fi ca in fiecare seara

Sa atingem cerul

Si sa-mi culegi stelele

Din Carul mare...

Sa mai radem inca odata

Ca doi copii,

Ce-ntampina prima iarna-n doi

Cum ar fi daca ne-am putea juca cu timpul

Sa oprim acele clipe

Doar pentru noi

Si sa le dam repeat,

La nesfarsit...

Cum ar fi sa fim ingeri

Sa zburam pe culmile muntilor

Si-n fiecare zi sa fie aceasi iarna...

Dar nu va mai fi,

Va fi totul la fel,

Dar fara noi,

Clipe cerandu-ne,

Sa fim iar noi...

Dar tu sa-mi scrii,

Chiar daca eu nu iti mai raspund,

Eu voi fi aici...citind fiecare rand

Cu o cana de ceai in mana

Si aceeasi scrisoare a ta,

Pe masa..

Un comentariu:

  1. uneori...e bine sa visam,dar sa visam cu o limita...nu e bine nici sa ajungem sa ne hranim cu vise,iluzii...te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere