duminică, 16 ianuarie 2011

In noapte...


Am vrut sa privesc in noapte,prin sentimentele ce le pastrez si azi in sufletul meu...Am vazut luna si inaltimile sale...am vazut fiecare vis ce ne-a scapat in adanc,fiecare cuvant ce-l mai simt si azi ca o simpla mangaiere in noptile reci in care nici macar somnul nu stie sa ma aline...Am asteptat si mai astept inca un raspun la intrebarea ce inca n-a fost pusa...un simplu murumur al inimii ce danseaza la vederea chipului ce inca’l mai pastrez ca pe-o icoana a timpului ce l-am pierdut…E chipul tau…e imaginea a tot ceea ce am iubit si inca mai iubesc…
Mai cred si azi in vise…mai cred inca-n povestile noastre…si toate par acum departe,prea departe pentru a mai fi atinse..acum totul e departe,ca intr-un vis ce nu-l mai poti avea....

Eu pot sa mai cred,sa mai visez sa mai sper…Pot sa ma vad peste 20 de ani…la fel ca azi…Eu pot schimba ceva,doar daca tu mai vrei….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu